ביקור סטודנטים מסיימי לימודי רפואה בבן גוריון

ביקור סטודנטים מסיימי לימודי רפואה מבן גוריון 1 | ADI

שתפו

100 סטודנטים לתואר ראשון ברפואה של אוני’ בן-גוריון הגיעו לסיור בכפר השיקומי עדי נגב – נחלת ערן במסגרת שבוע סיום לימודי רפואה 🩺

הסטודנטים שנה שביעית, דור העתיד של הרפואה בישראל, הגיעו במטרה לגבש את זהותם כרופאים וכאנשים משפיעים במרחב הציבורי, תוך התמקדות בפעילות רפואית-חברתית-קהילתית.
תחילה הרצה מנהל המרכז הרפואי ע”ש קיילי ויו”ר המועצה הלאומית לשיקום, ד”ר זיו נר, על נושא השיקום בארץ ובדרום בפרט, על חשיבות תחום רפואת השיקום, על האתגרים הקיימים ואלה שנוצרו בעקבות המלחמה. לאחר מכן יצאו לסיור בכפר ובמהלכו נחשפו לסטנדרט הגבוה של המרכז הרפואי לשיקום, לסוגי המענים ובעלי התפקידים הרפואיים, ולנושא המקצועיות הרפואית לצד קהילתיות ומשפחתיות שמאפיינת את הכפר.

סטודנטים יקרים, בהצלחה בשנה האחרונה!

שתפו