שבוע שעבר התקיים מפגש פורום מחלקות שיקום דרום ב”עדי נגב-נחלת ערן”

WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.03.35 AM | ADI

שתפו

בשבוע שעבר התקיים מפגש מחלקות שיקום דרום ב״עדי נגב-נחלת ערן״, פורום נציגים מבתי חולים מהסורוקה, ברזילי, המרכז רפואי לשקום ע״ש קיילי ונציגי קופות חולים אזור.

במהלך המפגש המשתתפים נחשפו לטכנולוגיות חדשניות כמו מערכת Dexterme לרובוטיקה בשיקום, נהנו מהרצאות מרתקות, כולל גישות מתקדמות ללמידה מוטורית בקרב נפגעי מוח והוצגו להם החידושים במכון המחקר בכפר ושיתופי פעולה מדעיים.

הפורום הדגיש את החשיבות של שיתופי פעולה וחידושים טכנולוגיים להובלת תחום השיקום בישראל.
תודה לכל המשתתפים על שיח פורה ושיתוף ידע! יחד ממשיכים להוביל

 

WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.04.13 AM | ADI WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.04.06 AM | ADI WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.03.58 AM | ADI WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.03.50 AM | ADI WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.03.43 AM | ADI WhatsApp Image 2025 01 26 at 8.03.35 AM | ADI

שתפו