Search
Close this search box.

ארגון מצעד החיים

אתמול הגיעו אלינו ארגון “מצעד החיים” לסיור בכפר השיקומי “עדי נגב- נחלת ערן”. קבוצה זו הינה קבוצה שכל חבריה הם בנים, נכדים ונינים של נאצים.

ארגון “מצעד החיים”, הינו ארגון של משפחות גרמניות, צאצאיות של נאצים שלקחו חלק פעיל בתוכנית הרצחנית לחיסולו של העם היהודי.

בשביל תקן את העוול, אפילו במעט, הם שולחים את בניהם ובנותיהם הצעירים להתנדב בארץ ישראל על מנת שיוכלו להשמיע קול אחר, ליצור שיח חדש ומחבר.

ההיסטוריה המשותפת שלנו עם העם הגרמני לא יכולה להשתנות, אך היסטוריה חדשה יכולה לשנות את פני העתיד, את פני האנטישמיות והכפשת השואה.

ולכן, אשמח לספר לכם על סטי. סטי היא אחת מהמתנדבות המסורות ביותר שלנו, היא מתנדבת מגרמניה שהגיעה להתנדב שנה שניה בעדי נגב. סבא רבא של סטי היה המהנדס שבנה את אושוויץ. נאצי מובהק. כחלק מהעשייה שלה בכפר, היא גם מעבירה הרצאות על ארגון “מצעד החיים” לניצולי שואה בכל הנגב.

משפחתה של סטי בחרה לעשות שינוי בחייה, הם בחרו לנסות ולעשות שינוי בכך באים ומתנדבים בארץ ישראל, עם האנשים הראשונים שנשלחו לתאי הגזים, אנשים עם מוגבלויות ויהודים.

אתמול, אביה של סטי יחד עם בכירי הארגון ביקרו בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן”. זהו ביקור חשוב, מרגש ומחבר. כזה שיצור שינוי ודאי ויביא עתיד טוב יותר לכל אדם.

מי ייתן וצעירי מארץ’ אוף לייף יהפכו למקור השראה רב עוצמה לדורות הבאים.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו