Search
Close this search box.

ביקור הנהלת עמינדב

מאז הקמתו של מרכז עדי ירושלים בנות השירות הן חלק משמעותי ובלתי נפרד מצוות העובדים. במהלך השנים גדל מספר בנות השירות יחד עם גדילתו והרחבתו של המרכז. מידי שנה נוספים לנו תקנים כאשר מדרש החינוך והרווחה מבינים את גודל התפקיד ותרומתו למקום.

הבנות עובדות במסירות ואהבה גדולה עם כל אחד ואחת מהדיירים והתלמידים במרכז ולמרות הקושי בעבודה עם אנשים עם מוגבלויות עדי מהווה עבורן בית והן מקבלות ליווי צמוד ויחס חם ואוהב מהצוות.

השמועה על עדי ירושלים עוברת מפה לאוזן ומידי שנה עולה מספר הפניות לשרת בעדי ירושלים ובנות שלא נותרו עבורן תקנים לא מוותרות ופונות שוב בשנה השנייה.

לא פלא שכבר בחודש שבט, נסגרים כל התקנים לשנה הבאה.

עובדי המשרדים של עמינדב שנחשפו לשמועה ביקשו לבוא יחד עם המנכ”ל לחזות במו עיניהם את המקום עליו שמעו רבות. ביום מיוחד שאורגן לכבודם הגיעו כ20 עובדים בכירים וצוות ההנהלה להכיר מקרוב את הנעשה בעדי. הם ישבו עם הצוות ובנות השירות, שמעו מהן על עבודתן והמתרחש בעדי. ופגשו באמא של אחת מהבנות שנשארה פה שנה שניה ששיתפה אותם בחוויה שלהם כמשפחה ובחלק שהם נוטלים בפעילות. אביטל, בת שירות לשעבר סיפרה להם על הקושי לעזוב את עדי וההחלטה להישאר לנצח חלק מהמשפחה. במהלך הסיור התרגשו מאוד ולא האמינו למראה עיניהם .גם הם התקשו להיפרד והיום שהיה צריך להסתיים ב12:00 בצהריים נמשך עוד שעות ארוכות.

גולת הכותרת היא: עדי נבחר להיות מודל ודוגמא למקומות שירות אחרים, ונתבקשנו לעזור בכך.

שתי עובדות בכירות הצטרפו לצוות המתנדבים והפכו לחלק מהמשפחה.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו