Search
Close this search box.

ביקור ראשון של שר הבריאות ניצן הורביץ ומנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ נחמן אש בכפר השיקומי ובבית החולים השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן”

שר הבריאות, ח”כ ניצן הורביץ, ומנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ נחמן אש סיירו היום בכפר השיקומי ובבית החולים השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” שבמועצה האזורית מרחבים.

במהלך הביקור נחשפו שר הבריאות ומנכ”ל משרד הבריאות לפעילויות הכפר השונות, בהן נפגשו עם מטופלים במחלקת שיקום ואישפוז, דיירים המתגוררים בכפר ועם ילדים בגן חינוך מיוחד. במהלך הסיור, שאלו את אנשי הצוות על העבודה רבה שהם עושים עבור המטופלים ועל המורכבויות השונות.

השר והמנכ”ל התפעלו מהפעילות הענפה בכפר השיקומי ובבית החולים, הם ברכו על העשייה ושוחחו עם המטופלים השונים.

את הסיור ליוו האלוף במיל’, יו”ר הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” , דורון אלמוג ומנכ”ל הכפר, אבי וורצמן.

שר הבריאות, ח”כ ניצן הורוביץ: “שמעתי הרבה על המקום הזה, אבל צריך לראות כדי להאמין.
הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” הוא פשוט פלא. תודה לצוות המדהים שעושה עבודת קודש עם כל מטופל, ולדורון אלמוג שהגשים חלום מדהים. כמו שהתחייבנו, משרד הבריאות ימשיך לתמוך במקום הנפלא הזה. יישר כוח”.

מנכ”ל הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן”, אבי וורצמן: “ביקור שר הבריאות ומנכ”ל משרד הבריאות מהווה בשורה חשובה לתושבי הנגב והדרום להמשך פיתוח בית החולים השיקומי, מרכז המחקר, מרכז לרפואת ילדים ופתרונות לאנשים עם מוגבלות בקהילה. מצפים להמשך שיתופי פעולה פוריים עם משרד הבריאות עבור אלו שקולם לא נשמע”.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו

ספר אורחים​