Search
Close this search box.

הסיפור שמאחורי הפסיפס

הבית אינו המקום בו אתה רק חי, אלא המקום בו מבינים אותך” (כריסטיאן מורגנסטרן)

דיירי הכפר סיימו לאחרונה סדנא מקסימה ומיוחדת במינה בה הם יצרו בפסיפס שילוט למרכזי הכפר. את הסדנא הובילה, יעל שטראוס, אמנית מובילה בתחום הציור. יעל הגיעה אחת לשבוע והדריכה את הדיירים בפרויקט.
בהחלטה משותפת עם מנהלות התעסוקה, הוחלט כי הסדנה תוקדש לדיירים שיכינו יצירות משמעותיות שיהיו קרובות לליבם. כמו שבכל כניסה לבית קיים שלט עם שם המשפחה, כך גם דיירי עדי נגב-נחלת ערן הכינו את השלטים שבכניסה לביתם בכפר – זוהר, קשת, נוגה, אופק ושחר.
הדיירים היו שותפים לכל התהליך – מבחירת אבני הפסיפס, גודלם וצבעם ועד תליית השלט והיכן הוא ימוקם. שילוב הדיירים בהליך, תורם ליצירת תחושת הביתיות החמימה שאנו רוצים להעניק להם. הכפר הוא בית עבורם, משפחה.
בטקס סיום חגיגי ומרגש, הדיירים ראו את יצירותיהם תלויות בכניסה לבתיהם. מראה עבודתם התלויה על הקיר מרכזי שאותו כולם יכולים לראות הסב לדייר הכפר סיפוק רב. כל אחד מחמשת הבתים בכפר הוא מעין משפחה בפני עצמה. צוות העובדים דואגים ומטפלים בדיירי הבית, כאילו היו ילדיהם. בנות השירות מהוות עבורם אוזן קשבת ודמות של אחות. המשותף לכל העובדים היא ההבנה הבסיסית שרק דרך האהבה והדאגה לדיירי הכפר שכל כך תלויים בנו, נוכל להעניק להם את איכות החיים הטובה ביותר.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו