Search
Close this search box.

הרמטכ”ל, רב אלוף בני גנץ, קיים היום סיור בכפר השיקומי “עדי נגב- נחלת ערן”

הרמטכ”ל, רב אלוף בני גנץ, קיים היום סיור יחד עם האלוף במיל’, דורון אלמוג, בכפר השיקומי  “עדי נגב- נחלת ערן”. הכפר נקרא על שם ערן אלמוג ז”ל, בנם של דורון ודידי אלמוג והוקם ביוזמה משותפת של עמותת עדי נגב יחד עם ממשלת ישראל, בהובלת האלוף דורון אלמוג.

במסגרת הביקור סיירו השניים במתקני השיקום והטיפול של הכפר תוך מפגש מרגש עם חיילים מתנדבים, עובדי הכפר ודייריו, ותושבי הדרום המגיעים למקום לטיפולי שיקום.  במהלך הביקור עברו השניים בחוות הרכיבה הטיפולית, במרכז ההידרותרפי, בספארי, בגני הילדים ובמרכז שיקום היום המעניק שירותי טיפול למאות מתושבי הנגב.

במהלך מבצע “צוק איתן” נפלו בשטח הכפר שלושה טילים שנורו משטח רצועת עזה. בכפר פעילות מתנדבים עניפה של חיילים, עובדי היי טק, אסירים משוקמים, תלמידי תיכון וגמלאים. הרמטכ”ל חיבק,  הצטלם, הביע הערכה והתרגש עם עשרות האנשים שהרעיפו אהבה והערכה לפועלו.

בסיכום הביקור אמר הרמטכ”ל, רב אלוף בני גנץ: “לא נזכור את הטוב אלא בחסרונו… משפט המקבל כאן, ב”עדי נגב – נחלת ערן” משמעות הפוכה. כי כאן, נכיר את הטוב במלוא התרחשותו, בצוות הכפר העוסקים במלאכה במסירות הראויה לכל הערכה. החברה חייבת לדאוג לאלו, המתקשים לדאוג לעצמם ואתם הדוגמא והמופת לכך”.

אלוף במיל’ ויו”ר הכפר השיקומי “עדי נגב- נחלת ערן”, דורון אלמוג, אמר: “חברה חזקה לא משאירה את החלשים מאחור.” ביקור ההוקרה של הרמטכ”ל ב”עדי נגב נחלת ערן”, הנושא את שם בני ערן, הוא בשורה של קבלת השונה והחריג בחברה הישראלית. מעמד זה מעניק משנה עוצמה לחוליות החלשות בשרשרת החברתית ויוצק נדבך נוסף בבניית הסולידריות הלאומית ועוצמתה החברתית של מדינת ישראל”.

 

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו