Search
Close this search box.

חגיגות יום הולדת בצל הקורונה

אלישיב לוזון, דייר הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” חגג השבוע את יום הולדתו ה-25. בימים שבשגרה יום הולדתו של אלישיב היא הפקה שלמה. לאלישיב עוד 8 אחים ואחיות, שחלקם כבר הקימו משפחה, וכדרך קבע ביום הולדתו כל המשפחה מתאחדת לחגוג את היום המיוחד בבילוי משפחתי בבריכה שאלישיב כל כך אוהב או בשבת משפחתית ומגבשת.

השנה, בשל ההגבלות שהקורונה הביאה עמה, החגיגות היו הרבה יותר צנועות. הוריו של אלישיב הגיעו לבקרו בכפר ולא לקחו אותו הביתה כפי שהם רגילים. “זה עצוב אבל שמח. אני רואה שאלישיב מתגעגע. הוא מבין שבאנו רק לביקור ולכן הוא קצת עצוב. אבל אני יודעת שעשינו את הבחירה הנכונה. אני יודעת שטוב לו ושצוות הכפר רוצים לעשות את הכי טוב עבורו. הרגישות, המקצועיות, האכפתיות והאחריות שלהם כלפיו ראויים להערכה” מספרת יעל, אמו של אלישיב. המפגש של ההורים עם דיירי הכפר נעשה בחדר סטרילי, על פי ההנחיות. הוריו של אלישיב הביאו עמם בלונים וכיבוד ליום ההולדת ושרו ושמחו עם בנם. אחרי המפגש המרגש נמשכה החגיגה בבית אופק שבכפר, בו ציין אלישיב את יום הולדתו יחד עם חבריו, בנות השירות והצוות.

בתקופה האחרונה חווינו אתגרים רבים שלא פגשנו בעבר, למדנו למצוא דרכים חדשות להנות מהדברים הקטנים ולדעת להעריך את מה שיש. כולנו ציפייה לחזרה מהירה לשגרה שאנחנו כל כך מוקירים, לשקט ולמשפחה.  תודה למשפחות הדיירים, לצוות, לבנות השירות ולכל מי שמכניס אור ואהבה לכפר. מזל טוב אלישיב!

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו