Search
Close this search box.

טקס הוקרה לבנות שרות לאומי בעדי ירושלים

הבנות שרות משולבות במהלך השנה בכיתות השונות ובקבוצות אחה”צ, מובילות פרויקטים רבים ושותפות לכל הפעילות המתרחשת בעדי ירושלים סביב השנה כולה.
הבנות שרות בעדי ירושלים, מהוות הרבה יותר מאנשי צוות! הן אחראיות, ראש גדול, כייפיות, ובעיקר חברות טובות לכל התלמידים בעדי ירושלים.
“מרכז עדי ירושלים היה נראה לגמרי אחרת בלי הבנות שרות המדהימות שלנו” אומרת תמיד פנינה לוי- רכזת הבנות שרות בעדי ירושלים.

ואחרי שנה של נתינה אין סופית החלטנו להביע את הערכתנו- הערכה של ההנהלה, הצוות, ההורים והתלמידים.

לבוקר החגיגי הוזמנו גם משפחות הבנות שרות, גם הם שותפים מלאים בנתינה, ערבי חגים בלי בנותיהן בבית, ועשרות שעות נוספות שהן מעניקות. הזמנו את הורי הבנות בכדי לספר להם עד כמה מדהימות בנותיהם.

וכולם באו! כל משפחות הבנות. מכל אזורי הארץ! אפילו ההורים של לבונה- מאילת!!

הבוקר נפתח בארוחת בוקר מפנקת לכל הבנות ובני משפחותיהן. אחרי דיברי פתיחה מרגשים על השליחות בנתינה ואחרי המון פטפוטי היכרות חמימים פנו כולם לסיור ב”ממלכת עדי ירושלים”
רוב ההורים ביקרו כבר במהלך השנה במקום. אבל בסיור מסודר הכל נראה אחרת ויש גם את מי לשאול את כל השאלות “אנחנו נפעמים” אומר אבא של מירב “עשייה נדירה” הוא ממשיך..

אחרי הסיור בכל אגפי הבניין, עלו כולם יחד לקומה 5 הקומה בה התקיים הטקס המרכזי.
כל אנשי הצוות ונציגים של תלמידים מכל הכיתות כבר ציפו להן. הקהל כולו הריע לבנות האהובות בכניסתן לאולם יחד עם כל בני משפחותיהן.

הטקס המרכזי שכלל דברי ברכה, דברי פרידה של כל המורות,מתנות סיום יפות לכל בת שרות ,ומצגת סיכום שנה מושקעת מכל הוואי השנה וכל האירועים והפעילויות.

לסיום, נעמדו כמה הורים של הבנות לדבר באופן ספונטני. וסיפרו על החויה האדירה שהיתה להם באותו יום ובמהלך כל השנה “זכות עבורנו שאורית שלנו עשתה שירות במקום מיוחד כל כך” אמר אבא של אורית בטקס. “אורית אוהבת את המקום ואת הדרים בו והיתה מציינת זאת בכל הזדמנות. האהבה שלה הדביקה גם אותנו, ובכל פעם כשהיתה מביאה חניכים אלינו הביתה, נקשרנו יותר ויותר”

עדי ירושלים זו משפחה! טקס הפרידה מבנות השירות האהובות גרם ליותר מכמה אנשים לדמוע. “הבנות האלה מדהימות” משתפת אותנו שרה, אחת המטפלות. “תמיד ידעתי שאפשר לסמוך עליהן ותמיד כשהן בשטח הכל הרבה יותר כייף”

אין ספק שנתגעגע אליהן מאד. אבל כמסורת של שנים בעדי ירושלים, חלק מהבנות נשארות לבסוף לעבוד במקום, לפחות לשנה. לפחות מחלקן לא נצטרך להפרד עדיין ולגבי האחרות- נו.. הן עדיין תבאנה לבקר הרבה.. כמו כל הבנות שרות מכל השנים!

לסיום הבוקר המיוחד התכבדו כולן מהכיבוד העשיר שהוכן במיוחד ע”י שי מדלסי- השף של עדי ירושלים. “בנות מעולות” הוא אומר. “נהיות טובות יותר משנה לשנה” מוסיף. התפריט חגיגי כיאה לטקס מעין זה.
והקהל מתקשה להפרד..”מזל שאנחנו נשארות שנה שנייה” אומרות גילה, שרון וטובה כמה בנות שרות שזוכות להשאר בעדי ירושלים שנה נוספת כבנות שרות.

ואנחנו מחייכים ומצפים לעוד שנה מעולה. כי מהנסיון שלנו רק הטובות ביותר איתנו:)

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו