Search
Close this search box.

יום ירושלים בעדי ירושלים – תערוכת התלמידים לרגל 50 שנה לאיחוד הבירה

מי שהגיע השבוע לביקור בבית ספר עדי ירושלים, זכה בהתרוממות רוח אמיתית. לכבוד יום ירושלים, תלמידי בית הספר והגן הציגו את יצירותיהם בנושא ירושלים בתערוכה מקסימה ומרגשת. התערוכה מהווה את נקודת השיא בלימוד נושא ירושלים, שהתקיים במהלך כל השנה.
לכבוד אירועי 50 שנה לאיחוד העיר, משרד החינוך בחר בירושלים כנושא הלימוד השנתי בכל בתי הספר בארץ. בבית ספרנו בעדי ירושלים לימדנו את הנושא תוך התמקדות בשכונות ואתרים בבירה. מידי שבוע התקיים שיעור שעסק במקום מסוים בעיר, ותיאר את ההיסטוריה, הדמויות, הסיפורים והשירים הקשורים אליו. התלמידים חוו כל אתר ושכונה באמצעות החושים: הריחו וטעמו ריחות וטעמים אופייניים למקום, הקשיבו לשירים וצפו בסרטים, תמונות וסמלים בהקשר.
לקראת יום ירושלים, ערכנו תערוכה לסיכום הלמידה. כל גן וכיתה הציגו בתערוכה את המקומות והשכונות בהם נגעו, ואת הדרך הייחודית בה למדו בהתאם לצרכיהם ויכולותיהם. כל קבוצה בחרה במקום עליו למדה בהרחבה, ותלמידיה יצרו דגם מוקטן שלו בעזרת המחנכת או הגננת, ובשיתוף המדריכה הפדגוגית, המורה לאומנות וצוות המרפאות בעיסוק. התלמידים יצרו את הדגמים מחומרים שונים כגון עיסת נייר, חמר, קלקר, פלסטלינה וגבס. במהלך עבודתם השתמשו במתגים מיוחדים, מכחולים מותאמים ופריטי ציוד נוספים, שסייעו להם להביא לידי ביטוי את יכולותיהם בצורה המיטבית.
התערוכה המרגשת, המושקעת והמרהיבה מוצגת ברחבת הלובי של בית ספר עדי ירושלים, ומהווה מקור גאווה וסיפוק לתלמידים ולצוות. כך העלינו את ירושלים על ראש שמחתנו.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו