Search
Close this search box.

כוחה של בלה

בלה רק בת 12 ולמרות גילה הצעירה, הצליחה לסחוף אחריה בני נוער רבים לתמוך בעדי נגב – נחלת ערן.

את בלהסטיוארט הכרתי בשנת 2014 במהלך ביקור שערכתי בקהילת בית ג’ייקוב בארה”ב. איזבלה היא זו שהציגה אותי בפניי הקהילה לפניי נאום שנשאתי.

לבלה היה בן דוד עם צרכים מיוחדים לו היא דאגה במסירות נפש עד שנפטר בגיל 7. לזכרו היא נרתמה לנושא ובחרה לגייס את חבריה לספסל הלימודים לטובת עדי נגב – נחלת ערן.

דרך הרצאות שהעבירה בבית ספר להעלאת המודעות לקבלת החריג בחברה ודרך פרסומים על פרויקטים מיוחדים המתקיימים בכפר, הצליחה לגייס סכום של 5,500$ לפרויקט בני מצווה שייערך השנה עבור ילדי הכפר.

מטרת הפרויקט היא להעניק לילדי הכפר המגיעים לגיל בני מצווה את החוויה של בר/בת המצווה. למרות שאין ביכולתם לעלות לתורה, אנו מפיקים להם בכפר אירוע מושקע בו בני משפחותיהם וחבריהם יוכלו להשתתף. זוהי חוויה משמעותית ויוצאת דופן עבור הורים שכלל לא העלו על דעתם שילדם יוכל לעלות לתורה.

כאשר חגגה את אירוע בת המצווה, ציינה בנאומה את הכפר והרחיבה על פרויקט שיקום האסירים אליו התחברה מאוד. מתוך נאומה:

“Hopefully, you will join us in forming a greater relationship with ADI Negev, a place that bears witness to Israel’s ideal of respecting the dignity of each person created in G-d’s divine image”

במבצע צוק איתן בלה יחד עם אחותה אלכסנדרה הכינו שלט שמביע את תמיכתם בכפר ושלחה לנו אותו.

בלה הצעירה מהווה מקור להשראה עבור צעירים רבים בישראל ובעולם, על נכונותם לפעול למען האחר והשונה ומעניקה לכולנו תקווה לעתיד טוב יותר, לחברה צודקת ומקבלת.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו