Search
Close this search box.

לכבוד החגים – שיתוף פעולה של ‘בית היוצר – נחלת ערן’ שבאופקים עם מיזם ‘נתינת לולב’

‘בית היוצר – נחלת ערן’ שבאופקים, מרכז תעסוקתי-שיקומי פורץ דרך, שמטרתו להקנות לעובדים המועסקים בו אורח חיים יצרני ובסופו של דבר גם השתלבות בקהילה ועצמאות כלכלית. המרכז הוקם על ידי עיריית אופקים ולהפעלתו נבחרו צוות הכפר השיקומי ‘נחלת ערן’, שמאמין כי צריך לשים את האדם במרכז תוך דגש על תעסוקה מגוונת ומותאמת, עצמאות ושכר מכבד.

במרכז החדש מועסקים כ-80 עובדים ממסגרות שונות, שמשתלבים בארבעה מתחמים שונים על פי בחירתם: אומנויות, תעשייה, חקלאות ומתחם בית קפה קהילתי.

בסדנאות התעסוקה מקבלים המשתקמים כלים ומועסקים בשכר במסגרת מכילה ומשלבת המאפשרת להם למצות את מירב הפוטנציאל הטמון בהם, במקביל לתמיכה נפשית ומוטורית. את הסדנאות מלווים אנשי מקצוע מתחומים שונים ומפעלים.

הכפר השיקומי ‘נחלת ערן’, מנהל את בית היוצר, אשר לו ניסיון רב בהובלה ויישום של תעסוקת אנשים עם מוגבלות. הכפר מהווה חלק מהפרויקט הלאומי אשר נמצא בבניה בימים אלו בית החולים השיקומי הראשון בדרום אשר ייתן מענה לאלפי מטופלים.

בין שיתופי הפעולה המקצועיים עם ‘בית היוצר’, בחרה השנה עמותת ‘נתינת לולב’ ב’בית היוצר-נחלת ערן’,  כבית האריזה המרכזי להפעלת המיזם  שההכנסות ממנו מועברות ללמעלה מ 80 עמותות חברתיות במדינת ישראל.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו