Search
Close this search box.

מירוץ עדי נגב – נחלת ערן לזכרו של רב פקד פטריק פרץ ז”ל

חול המועד סוכות, השתתפו דיירי הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” במירוץ האופנים השנתי בעיר אופקים, בפעםב השלישית.
זוהי השנה התשיעית של המירוץ, לזכרו של רב פקד פטריק פרץ, אשר נפל בעת מילוי תפקידו בפעולה מבצעית בחברון במסגרת מבצע חומת מגן. פטריק ממשיך לשמש דמות הערצה לבני העיר אופקים וסמל של גאווה.
פטריק הוא אחיה של דניאלה מלכה, רכזת בית קשת בכפר, בית מלא שמחה ועם זאת, מורכב בשל התנהגות מאתגרת של הדיירים. בעקבות הקשר המשפחתי, דניאלה לא יכלה לראות את מירוץ האופניים ללא משפחתה השנייה, דיירי הכפר ולכן השתתפותם של הדיירים הייתה מרגשת במיוחד. 
בליוויה של דניאלה, ניתאי הפיזיותרפיסט שנתן לדיירים דגשים לרכיבה נכונה ויציבה ובנות השירות אשר ממלאות כל פעילות במוטיבציה ושמחה רבה, הגיעו הדיירים לתמוך בדניאלה ולהביע את אהבתם בנוכחותם, גם אם הם לא יכולים להגיד מילה אחת.
באופניים מותאמות שאפשרו לדיירים לנוע באמצעות ידיהם, השתתפו הדיירים בגאווה במירוץ לקול הקריאות של הקהל, במקצה מיוחד שהוכן עבורם שאורכו 400 מטרים. החיוך הגדול על שפתיהם אמר הכל. 
הנגשת מתקנים ומכשירים לדיירי הכפר בהתאם למגבלותיהם מהווה חלק משמעותי מחזון הכפר ומאפשרת לנו להעניק לדיירים חוויות רגילות במסגרת בלתי רגילה. התפיסה שאנו מובילים היא הענקת איכות החיים הטובה ביותר ובד בבד להעניק להם את תחושת הקהילתיות והקבלה שכה חשובה לשיקומם והתקדמותם – זהו מירוץ חייהם.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו