Search
Close this search box.

עובדי בזק מחבקים את ילדי עדי ירושלים

ביום חמישי התקיימה בעדי ירושלים פעילות ט”ו בשבט מושקעת במיוחד ע”י עובדי חברת בזק- מרחב ירושלים (כ70 עובדים מכל הדרגים נטלו חלק פעיל, כולם התגייסו אחרי שעות העבודה ועוד ביום חמישי!!)
 
פעילות ט”ו בשבט כללה: הרקדה, סיפור בהמחשה על מרק ירקות  (עם ירקות אמיתיים שבושלו מבעוד מועד וסיר מרק כתום עסיסי לטעימות) כמו כן ערכו סדנת קישוט עציצים ושתלו יחד שתילים. כל זאת בנוסף לאיש בלונים ולכיבוד ט”ו בשבט עשיר שעובדי בזק ערכו בכל קומה לפינוק הצוות והמשתתפים. 
 
בסיום הפעילות חילקו עובדי בזק- מגש עשיר עם פירות יבשים לכל מחלקה (מרפאה, מטפלות, עובדי נקיון, מורות וכ”ו) כמו כן, נתנו במתנה עציץ מפואר עם רקפת לקישוט כל כיתה מכיתות ביה”ס ואגף הבוגרים. והעניקו לכל חניך! במתנה פיג’מה חדשה, חמה ומפנקת- ההתרגשות של כולם היתה גדולה!!
 
הפעילות היתה מיוחדת והאוירה היתה מדהימה! החיבור של עובדי בזק עם חניכי עדי היה בלתי רגיל! כך שרגעי הסיכום היו צפויים, כל עובד בתורו, סיפר על החויה העצומה לה זכה באותו יום ועל הפורפורציות החדשות שקיבלו בעקבות הפעילות המשותפת עם ילדי ובוגרי עדי. 
גם סמנכ”ל מחוז ירושלים- איתמר. סיפר על הגאוה הגדולה שלו כלפי העובדים המסורים והבטיח שזו רק פעילות ההשקה לקשר ארוך טווח..

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו