Search
Close this search box.

ערב למתנדבות חול

אחד הפרויקטים המדהימים שפועלים במרכז ‘עדי ירושלים’- פרוייקט “שמע ישראל” במסגרתו כ-60 מתנדבות- תלמידות חו”ל המבקרות בישראל ללימודים בסמינר, במקביל ללימודים- מתנדבות במרכז עדי ומקפידות לבקר את החניכים לטובת טקס קריאת ‘שמע ישראל’ ושיחה לפני השינה כך, מדי ערב במהלך שנת הלימודים- התלמידות מגיעות עם המון אהבה ורצון טוב, עוברות בין חדרי החניכים ויחד עם כל אחד קוראות את תפילת השינה: ‘שמע ישראל’, כך מצליחות להעצים תחושת ביתיות ושייכות החניכים. אמש מרכז עדי החזיר אהבה והוקרה לתלמידות, לקראת חזרתם למשפחה, לביתם ולקהילה במדינות ארה”ב. באירוע חגיגי התכנסו עשרות תלמידות במרכז עדי ירושלים לאירוע פרידה וסיכום הפרויקט.
מנכ”ל המרכז שלומית גרייבסקי שוחחה עם התלמידות וציינה את זכויות הפרויקט הייחודי שהחל לפני 10 שנים על ידי מתנדבות מרכז עדי: “פירות הפרויקט הן של המתנדבות הראשונות, שפתחו צוהר לקבוצת המתנדבים והמתנדבות הגדול שקיים היום במרכז עדי ירושלים”.
באירוע השתתפה אמו של חניך במרכז, זו הודתה להם על תחושות השייכות שמקרינים לחניכים, והתגייסותן במטרה להפוך את חיי החניכים לאיכותיים וחווייתיים, האם ספרה על חשיבות הפרוייקט, כהמחשה הציגה תיעוד וידאו של בנה מתפלל בהתרגשות, בזכות פעילות המתנדבות.
רכזת ההתנדבות במרכז- מיטל אדמוני, הובילה שיח על פעילות מרכז עדי והתכונות הייחודיות למרכז בירושלים. המתנדבות מצידם שיתפו בחוויות וזיכרונות מהשנה האחרונה, זיכרונות שילוו אותם לכל החיים. המכנה המשותף שנשזר בסיפורי המתנדבות היה אהבתם הגדולה לחניכים, החיבור המיוחד ותחושתם האישית- שיותר ממה שהן נתנו לחניכים, הן קבלו בחזרה.

הערב נחתם בסרטון הודאה מרגש, אותו הכינו חניכי מרכז עדי ירושלים, הצפיה בסרטון לוותה במחיאות כפיים והתרגשות גדולה.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו