Search
Close this search box.

שגריר טאיוואן בישראל בביקור מרגש בכפר השיקומי “עדי-נגב נחלת ערן”

זהו ביקורו השני של שגריר טאיוואן ב”עדי נגב – נחלת ערן”. בפגישתו האחרונה עם דורון אלמוג, יו”ר הכפר, אמר השגריר כי ממשלת טאיוואן מעוניינת לתרום ולתמוך בכפר ונענה לבקשתנו לתרומת צמד עמידונים לאגף החדש בביה”ס לחינוך מיוחד, אשר ייפתח בשנה הלימודים הקרובה. בביה”ס ייפתחו 10 כיתות לימוד נוספות ונוכל לקלוט למעדי מ-60 תלמידים חדשים מהחינוך המיוחד.
כיום, 24 מדינות בלבד מקיימות יחסים דיפלומטיים עם טאיוואן. מאבקה לעצמאות ומעמדה הבינלאומי ידע עליות ומורדות. מדינת ישראל מקיימת יחסים בינלאומיים עם ממשלת טאיוואן והחלטתם לפעול למען עדי מרגשת אותנו במיוחד.

תרומת ממשלת טאיוואן לעדי נגב נחלת ערן היא מחווה של רצון טוב ורגישות אנושית למען החלשים בחברה. מחווה סמלית המבטאת צעד ראשון ליצירת שותפות הומניטרית בחזון החברתי אותו אנו מובילים לשיפור איכות החיים של החלשים בחברה והפיכתה של ישראל לחברה טובה יותר. תרומת ממשלת טאיוואן תאפשר לנו לשפר את איכות חייהם של הדיירים בכפר. צעד קטן עם משמעות גדולה.

בספטמבר הקרוב ייפתח חלקו השני של ביה”ס לחינוך מיוחד. את שנת הלימודים הקרובה נתחיל עם 50 תלמידים נוספים.

אל בית הספר מגיעים נערים ונערות מהמעון בכפר וכן תלמידים אקסטרנים מיישובי הסביבה. לכל תלמיד תכנית קידום אישית לפי צרכיו המלווה ע”י צוות רב מקצועי.

מכיוון שאנו קולטים גם תלמידים מקשת רחבה של לקויות ופגיעות, כחלק ממערכת השעות יש טיפולי פיזיותרפיה, שינויי תנוחה ומרחב נשימתי. תרומה של ממשלה טאיוואן תאפשר לנו לרכוש עמידונים. בעזרתם יוכלו הילדים לעמוד על רגליהם.

 

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו

ספר אורחים​