Search
Close this search box.

שר הרווחה, מאיר כהן: ” בעדי נגב רואים אנשים מעבר למגבלה, הכפר הוא פיסת גן עדן בנגב”

שר הרווחה והביטחון החברתי, ח”כ מאיר כהן, הגיע יחד עם לשכתו לביקור חשוב בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” שנמצא במועצה האזורית מרחבים.

השר ולשכתו ביקרו בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן”, בין משתתפי הסיור נכחו מנכ”לית לשכת הרווחה והביטחון החברתי, סיגל מורן, ראש מועצת מרחבים, שי חג’ג’, יו”ר ומייסד הכפר (אלוף במיל’), דורון אלמוג ומנכ”ל הכפר, אבי וורצמן.

הסיור התקיים במתחמים השונים הנמצאים בכפר השיקומי, בניהם בית הספר לחינוך מיוחד, מרכז התעסוקה, מחלקת סיעודי מורכב, מעון הדיירים והאמפיתיאטרון המונגש. השר התרשם מהפעילויות בכפר ובירך את העובדים והעובדות על מסירותם למקום ולמטופלים.

שר הרווחה והביטחון החברתי, ח”כ מאיר כהן: ” שמחתי מאוד להתארח אצל ידידי האלוף במיל׳ דורון אלמוג יו״ר הכפר השיקומי עדי נגב-נחלת ערן, ולראות מקרוב את הפעילות של המקום הנהדר הזה אשר משמש כמוסד שיקומי חדשני ומשלב מבוגרים צעירים ילדים ותינוקות עם מוגבלויות ממגוון האוכלוסיות והמגזרים בנגב, ביחד עם צוותי מתנדבים וסטודנטים עם לב ענק שעושים את עבודתם מתוך מקום של שליחות ורצון לעזור לזולת. בעדי נגב רואים אנשים מעבר למגבלה, הכפר הוא פיסת גן עדן בנגב. נמשיך יחד בשיתוף פעולה וחשיבה, לפתח רעיונות ויוזמות שגורמים לשיפור ניכר באיכות חייהם של כלל האוכלוסיות בכל הארץ”.

מנכ”ל “עדי נגב – נחלת ערן”, אבי וורצמן: “ביקורו של שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן הוא ביקור חשוב שמוביל לשינוי חיובי בשיח הציבורי על קבלת האחר. “כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן” כפי שילדנו שרים בחג החנוכה. ברגע שנעמוד אחד לצד השני כחברה מובילה לקבלת האחר, כך נוביל לשינוי חיובי לחברה כולה. מצפים להמשך עבודה משותפת יחד עם כבוד השר, סיגל מורן המנכ”לית ואנשיהם במשרד הרווחה”.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו

ספר אורחים​