Search
Close this search box.

השירותים בעדי

עדי הינה רשת מרכזים שיקומיים המעניקה לילדים ובוגרים עם מוגבלויות רפואיות מורכבות הווה ועתיד טוב ובריא יותר.

עמותת עדי מספקת עבור אנשים עם מוגבלויות את הטיפול המקצועי הטוב ביותר ומאפרת לדייריה ולתלמידיה לצמוח ולשגשג בעשרת שירותים ייחודיים הקיימים במרכזים.

בנוסף עדי מאפשרת למטופלי השיקום יכולת לחזור לחייהם למשפחותיהם וקהילתם בתפקוד מיטבי בחזרה לחיים.

עדי נגב

מסגרת דיור חוץ ביתית

הכפר מציע בית חם, מקצועי, מכבד ואוהב לתינוקות, ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה, מומים גנטיים ובעיות פיזיות מורכבות.

שיקום לקהילה

לצד מחלקות האשפוז פועלת מחלקה לשיקום יום שאליה מגיעים מטופלים מרחבי הנגב, וכן מגוון מרפאות המעניקות שירותים טיפוליים חדשניים לאוכלוסיית האזור – פיזיותרפיה, הידרותרפיה, ריפוי בעיסוק, קלינאות תקשורת, מרכז ספורט, ועוד.

מערך חינוכי בעדי נגב – נחלת ערן

בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” קיים מערך חינוכי נרחב למען צעירים עם מוגבלות מגילאי 3 ועד גיל 21.

מעונות יום

מעון יום שיקומי הינו מסגרת גנית שיקומית אליה מגיעים פעוטות בגילאי חצי שנה עד שלוש, עם עיכוב התפתחותי גלובלי או עם אבחנה של אוטיזם.

היחידה להתפתחות הילד

היחידה להתפתחות הילד נותנת מענה לילדים עם לקויות התפתחותיות ברמות שונות, ולמשפחותיהם.

מרכז חקלאי

בחווה הטיפולית הפועלת בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” יצרנו סביבה ייחודית, בה אנו מקיימים מגוון פעולות וטיפולים שיקומיים.

מיוחדים בתעסוקה

מטרת העל של התכניות היא לאפשר לאנשים עם מוגבלות להשתלב בשוק העבודה החופשי ובכך לחזק את ביטחונם ביכולותיהם האישיות, הכלכליות, השיקומיות והתעסוקתיות.

מרכז הידרותרפי

מרכז הטיפולים ההידרותרפיים שלנו פועל מזה שנים רבות במסגרת הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” והפך לשם דבר עבור כלל אוכלוסיית הדרום – בצוות המקצועי, באיכות המתקנים, ובטיפולים המתקדמים המוענקים בו למגוון רחב של אוכלוסיות.

מרכז ספורט

מרכז הספורט ב”עדי נגב – נחלת ערן” הוקם על מנת להביא לידי ביטוי תפיסת עולם מכלילה ולהשתמש בספורט כבמת מפגש נוספת לאנשים עם יכולות מגוונות.

מרפאת שיניים

בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” פועלת מרפאה ייחודית המתמחה במתן טיפולי שיניים למבוגרים ולילדים עם צרכים מיוחדים. במרפאה אבזור ייחודי וסביבה רב חושית להפחתת חרדה בשיטת סנוזלן.

עדי ירושלים

היחידה להתפתחות הילד

היחידה להתפתחות הילד מעניקה טיפולים בתחומי מקצועות הבריאות לילדים מהקהילה עם איחור התפתחותי במישורי השפה והתקשורת, המוטוריקה וההתפתחות הרגשית. הילדים מופנים ע”י מכוני התפתחות הילד של כל קופות החולים בירושלים.

מעון יום שיקומי

לכל ילד צריך לדאוג כבר מהצעד הראשון, גם – ובעיקר – כשמדובר באתגר גדול במיוחד. במעון היום השיקומי במרכז עדי בירושלים אנו מטפחים באהבה את השתילים הרכים פעוטות עם שיתוק מוחי, תסמונת דאון, איחור התפתחותי ותסמונות נוספות התפתחותיות – פיזיות ומנטליות.

בית ספר וגנים לחינוך מיוחד

לכל אחד מהילדים המגיעים אל מרכז עדי בירושלים ישנו “ארגז” עשיר ורחב המלא ביכולות וכישורים. תפקידנו ושליחותנו היא לסייע לו לפתוח את תיבת האוצר וללמוד כיצד להשתמש בכל אחד מהכלים הרבים שקיבל.

מרכז תעסוקתי לבוגרים

מרכז יום תעסוקתי ייחודי הנותן מענה לצרכיהם הפיזיים, הקוגניטיביים, והחברתיים של בוגרינו, החל מגיל 21 ש’ והלאה תוך הקניית כישורי חיים המתאימים להם ובמטרה לשייכם למערכת תעסוקתית ומקדמת המצופה מבני גילם ומותאמת ליכולותיהם.

בריכה הידרותרפית

הבריכה הטיפולית בעדי בריכה חדשנית, יפה ומטופחת. עם אבזור מתקדם וצוות מהשורה הראשונה. מעניקה עשרות טיפולי הידרותרפיה לדיירי ותלמידי עדי