Search
Close this search box.

“אל תתנו למגבלה להגדיר אתכם”.

אלון דור-און, קפטן נבחרת ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים משחק כדורסל יחד עם עידו מתיכון מרחבים במרכז הספורט במרכז הרפואי לשיקום על שם קיילי “עדי נגב – נחלת ערן”.

דור און, הגיע להעביר הרצאה על סיפורו האישי והמרגש בפני תלמידי בית ספר מרחבים בכפר השיקומי במסגרת פרויקט “תיקון עולם” של עמותת עדי הבאה לשנות את היחס של בני נוער כלפי אנשים עם מוגבלות.

סיפורו של דור און, מעורר השראה ברבים. במיוחד בקרב שחקנים צעירים שנפצעו, כך שהוא מאמן אותם והופך אותם לשחקנים מקצועיים. לדבריו, “ספורטאים עם נכות לא נופלים מאף ספורטאי אחר”.
אלון, בן למשפחה חקלאית מבנימינה ושחקן כדורסל מצטיין איבד חצי מרגלו במהלך תאונת עבודה כשהיה בן 15 בכרם המשפחתי. אלון הועבר לבית החולים הקרוב ושם ניסו להציל את רגלו אך ללא הצלחה. לאחר תקופת שיקום ארוכה, הוא הבין שלא יחזור לשחק כדורסל במתכונת המוכרת לו וקיבל הצעה מחברה לצפות במשחק כדורסל על כיסאות גלגלים. שם הבין שלמרות המגבלה, הוא יכול להמשיך לעסוק בספורט שהוא כל-כך אוהב ואומר, אל תתנו למגבלה להגדיר אתכם.

בימים אלו אנו פותחים קבוצה של כדורסל בכסאות גלגלים במרכז הספורט במרכז הרפואי לשיקום.

מעוניינים לחטוף את הכדור? תרשמו אצל גילי פעמוני, מנהלת מרכז הספורט והבריכה ההידרותרפית ב”עדי נגב – נחלת ערן” – 0526851569

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו