Search
Close this search box.

מעון יום שיקומי

לכל ילד צריך לדאוג כבר מהצעד הראשון, גם – ובעיקר – כשמדובר באתגר גדול במיוחד. במעון היום השיקומי במרכז עדי בירושלים אנו מטפחים באהבה את השתילים הרכים פעוטות עם שיתוק מוחי, תסמונת דאון, איחור התפתחותי ותסמונות נוספות התפתחותיות – פיזיות ומנטליות.

המעון הפועל במרחב נעים, נוח ונגיש מצויד בכל האבזור הדרוש לילדים: הליכונים ועמידונים, כסאות ממונעים, משחקים ברמות שונות, אביזרים טיפוליים – התפתחותיים ופיזיותרפיים ועוד. לצד המטפלות המסורות והסייעות במעון, מלווים את הילדים גם חברי הצוות הרפואי והפארא רפואי המעניקים את הטיפולים הדרושים.

בשונה ממעון רגיל, תהליך שיקומי דורש השקעה רבה מאוד גם בקרב ההורים והמשפחה, מעבר לשעות הגן. ההורים זקוקים גם להדרכה מקיפה אודות תהליך השיקום ולהכוונה מקצועית, ולצד זאת לתמיכה ולהעצמה שתאפשר להם לצלוח את האתגרים הקשים. אנו מלווים את ההורים באופן צמוד במגוון דרכים ומעניקים להם שירותים רבים. בהם שירותי גישור וליווי בפניות לרופאים, ליווי מול מכוני ייעוץ לצורך התאמת ציוד שיקומי, קבוצות תמיכה להורים ועוד. כך אנו בטוחים שעשינו הכל כדי שההורים יהיו מעורבים באופן מלא בחיי הילד ובשיקומו – ומצד שני יצליחו לשמור על שגרה בריאה לטובת כלל המשפחה.