Search
Close this search box.

בנות השירות מסיימות שנת שירות ראשונה במרכז הרפואי החדש לשיקום על שם קיילי, בכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן”

ארבל ומוריה, בנות 19, סיימו שירות לאומי שנמשך כשנה במרכז הרפואי החדש. זו השנה הראשונה בה יש בנות שירות המלוות את המחלקת שיקום במרכז הרפואי לשיקום על שם קיילי.

היום, כלל המחלקה נפגשה לאירוע פרידה מבנות השירות הלאומי והודתה להן על שירות משמעותי ואיכותי. במהלך השנה האחרונה, ליוותה איילת בכר, עובדת סוציאלית במחלקה את בנות השירות ברגישות אין סופית.

באירוע פרידה קיבלו בנות השירות שי מחלקתי ואלבום תמונות משירותן במחלקה החדשה.

ארתור פומרנץ, אח אחראי במחלקת שיקום באשפוז במרכז הרפואי לשיקום:
“היום הוא יום של פרידה, עם חיוך אני רוצה לומר תודה. תודה על תרומה למחלקה, לצוות, למטופלים. הנוכחות שלכן הייתה מורגשת, בפעילות, במשרד, תמיד הייתן שם בשבילנו. שמח שהייתן חלק, והפכתן להיות חלק מאיתנו.
אתן עוזבות, פורחות, הולכות לכיוונים שונים, לכו, תצליחו. תמיד תישארו בליבנו, בנות השירות הראשונות של המרכז הרפואי לשיקום”.

ד”ר שילה קרמר, מנהל מחלקת שיקום באשפוז: “הגעתן לכאן ונתתן את ליבכן, עשיתן חסד עצום לכלל המטופלים. התגייסתן לכל משימה. נתתן למטופלים חיים. אנחנו מודים לכם על כל שניה שתרמתן למחלקה, זכות גדולה שהייתן במחיצתנו”.

ד”ר צאקי זיו נר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום:
“בהגיע בנות השירות למחלקה, זו תמיד חידה לשני הצדדים. הן אינן יודעות למה לצפות, ואנחנו לא מכירים את הבאות. ובכל זאת, החיבור תמיד נוצר. בנות השירות הלאומי נפגשות במציאות אותה לא הכירו קודם לכן והיא אף יכולה להראות קשה בהתחלה, אבל הצוות הרב מקצועי עוטף אותן. לבסוף היום, כל הצדדים יוצאים נשכרים. המטופלים מאד מעריכים את הנתינה שאינה מובנת מאליה, הצוות אשר מסתייע בבנות השירות מכוון אותן לצרכי החולים, הרגשיים והפיזים. בנות השירות לומדות פרק בחיים גם אם בעתיד לא יעסקו בעולם תוכן זה. הן יוצאות עם חוויה מיוחדת שעברו מסע בו למדו והתבגרו ולקחו איתן תכנים משמעותיים לחיים.”

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו