Search
Close this search box.

דובר צה״ל, תת אלוף דניאל הגרי, הגיע לכפר השיקומי ״עדי נגב – נחלת ערן״ לבקר את פצועי המלחמה ואת אחיו, יוני הגרי, מדייריו הראשונים של הכפר.

הכפר משמש כבית לחיים עבור 170 דיירים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית. מייסד הכפר הוא אלוף (במיל׳) דורון אלמוג, שהקים את המקום כמענה לבנו ערן שנולד עם מוגבלות.

הגרי חיזק את הצוות הרפואי, את הדיירים והמטופלים: “הגעתי לבקר במרכז הרפואי לשיקום ב’עדי נגב – נחלת ערן’, הוקם פה מפעל גדול שמהווה מקום לשיקום של פצועים. גם חיילי צה”ל שנפגעו בלחימה עוברים פה תהליך שיקומי לצד מטופלים נוספים.”

עוד הוסיף: “זאת עשייה ציונית משמעותית, ואנחנו מברכים על זה בצה”ל. אנחנו משוכנעים שהמקום הזה יתמוך את החברה הישראלית וימשיך לתמוך את צה”ל בעשייה הגדולה שלו מעבר לחשיבות הגדולה של הכפר הזה עצמו. יישר כוח, תמשיכו בעשייה המבורכת.”

אלוף (במיל’) דורון אלמוג, יו”ר עדי נגב – נחלת ערן: ״בכל פעם מחדש אנחנו מתרגשים מביקוריו של חברנו תא״ל דניאל הגרי, אנו מחזקים את ידיו ואת ידיהם של כל חיילי צה״ל. עם ישראל עובר ימים לא פשוטים. עם פתיחת המערכה הצטרפנו למאמץ הלאומי והגדלנו את מחלקות השיקום הקיימות. אנו מזמינים את חיילי צה״ל תושבי הדרום הזקוקים לשיקום לבית החולים השיקומי החדש והממוגן שלנו. יש לנו כאן צוות נפלא ומקצועי שישמח להעניק לכם טיפול מכל הלב״.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו