Search
Close this search box.

השר בנט הגיע לסניף הכי מיוחד של בני עקיבא

[wpv-autop]מרגש: חניכי ‘עדי’ ירושלים, הציגו הבוקר מופע דגלנות מיוחד לשבת ארגון בפני שר החינוך נפתלי בנט, שאמר: “לא התרגשתי כך זמן רב. כאן המבחן האמיתי שלנו כחברה.[/wpv-autop]
מופע דגלנות מרגש ובלתי רגיל התקיים הבוקר (שני) במרכז ‘עדי’ ירושלים, כאשר דיירי המקום, אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת וקשה, חגגו את סיום חודש ארגון בסניף הכי מיוחד, והפיקו אירוע שלם כמו כל החניכים בסניפי תנועת בני עקיבא בישראל, שכולו קבלת השונה בחברה. אורח הכבוד היה שר החינוך נפתלי בנט, בוגר בני עקיבא בעצמו, אשר התרגש יחד עם הילדים במהלך הריקוד. אחר כך נעמד השר לשירת המנון התנועה יחד עם החניכים, הנהלת ‘עדי’ בראשות המנהל הכללי של ‘עדי’ הרב יהודה מרמורשטיין, מנכ”לית ‘עדי’ ירושלים שלומית גרייבסקי, סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה, סגן מזכ”ל בני עקיבא נתנאל אלק, מנכ”ל הכפר השיקומי ‘עדי נגב – נחלת ערן’ אבי וורצמן וסמנכ”ל ברשת עדי משה סוויל.
בסיום המופע התרגש השר נפתלי בנט ואמר לחניכים ולבני משפחותיהם: “שרתי פעמים רבות את המנון בני עקיבא. זו הפעם המרגשת ביותר. קצב ההתקדמות כאן של הילדים שונה. לאכול בכפית זה הישג עצום. כאן נמצאת הנשמה של מדינת ישראל. אתם בונים את החוסן שלנו ובמקביל לחשיבות שאני נותן ל5 יחידות מתמטיקה – כאן נמצא המבחן האמיתי שלנו כחברה”.
במסגרת החודש, ביצעו החניכים פרויקטים שונים ואף הקימו תערוכה על הובלה ונתינה, כאשר באמצעות לחצנים מיוחדים ניתן להסביר לציבור מה עומד מאחורי המוצגים. מופע הדגלנות והתצוגה הם פיתוח מיוחד של צוות וחניכי סניף בנ”ע ‘עדי’ ירושלים.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו