Search
Close this search box.

יום טבע בעדי נגב – נחלת ערן – “כולנו אור אחד”

שיתוף הפעולה המיוחד שהחל לפניי זמן קצר עם רשות הטבע והגנים, אשר ארגנו טיול יוצא דופן ומוצלח למצדה, ממשיך להתקיים ולהתרחב.

הפעם הפעילות הגיעה לתחומי הכפר, בה כל הדיירים יכלו להשתתף ולקחת חלק.

אוהד יהלומי הפיק את היום המקסים, אשר התקיים שבוע שעבר במהלך חג החנוכה, הנקרא “יום טבע”.

רוב הדיירים אינם יכולים לצאת לטיולים מחוץ לכפר, לכן הצוות של רשות הטבע והגנים הביא את הפעילויות לתוך תחומי כפר ונתן להם להרגיש את החוויה המיוחדת והאווירה השונה שבטבע..

הצוות הפעיל תחנות שונות ומגוונות – הכנת פיצות בטאבון, הדיירים לשו את הבצק ובחרו תוספות, עמדת תה, בה דיירים הריחו ובחרו צמחי תבלין אותם הכניסו לפינג’אן כיאה לטיול שטח, עמדת סחיטת מיץ תפוזים ידנית, פינות יצירה, עמדת ליטוף בה כיכבו הנחשים הצבעוניים ותחנת אופניים בה הרכיבו את הדיירים הצעירים על אופניים מותאמות לטיול “שטח” במרחבי הכפר.

 

להצלחת היום המקסים תרמו גם מתנדבות אל על – צוות דיילות אוויר המקסימות  שמגיעות באירועים ובחגים ללוות את הדיירים, להעניק להם תשומת לב אישית ואהבה. אליהן הצטרפו מתנדבי זוקו שילובים אשר החלו בהתנדבות בתחילת השנה ומאז קבוצת המתנדבים רק מתרחבת ויותר עובדים רוצים להגיע. המתנדבים מביאים עימם רוח אחרת ורעננה, הרבה אנרגיות חיוביות ושמחה.

 

אירועים שהם בגדר “שוברי שתיקה”, מיוחדים לדיירים שלנו, במיוחד לאלו שמצבם הפיזי אינו מאפשר את הוצאתם לפעילויות מחוץ לכפר. הם זוכים להתנסות בפעילויות חדשות שלא עשו לפניי כן ופוגשים פנים חדשות ומחייכות.

תחושת ההתרגשות שמלווה את הדיירים מדבקת ומרגשת את כל מי שמסביבם.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו