Search
Close this search box.

לונג איילנד מצדיעה- לריקי, שרי וסמירה

ביקור המטפלות ריקי, שרי וסמירה בארה”ב הגיע לרגע השיא שלו באירוע מרגש יחד עם קהילת Five Towns בלוג איילנד בהובלת משפחת רבינוביץ -רוני, עינת, עידו ועמית, שהקימו את הקרן לטיפוח והעצמת המטפלות של “עדי נגב – נחלת ערן”.

כמאה מחברי קהילת Five Towns שליד ניו יורק, הגיעו להעניק כבוד והערכה לריקי, שרי וסמירה המטפלות המצטיינות של עדי נגב-נחלת ערן שטסו ל-10 ימי כיף בארה”ב.

רוני רבינוביץ פתח את האירוע בהתרגשות רבה כשהוא מספר על התנדבותו בכפר במהלך עופרת יצוקה וצוק איתן. רוני עבד יחד עם צוות המטפלות בבתי הדיירים וסייע להן להמשיך בשגרה. רוני סיפר שיותר מכל דבר אחר התרגש מהמסירות והאהבה של המטפלות לדיירי הכפר ברגעים הכי קשים. רוני הגיע להתנדבות בכפר בצו בנו עידו, נער אוטיסט שופע קסם וחדוות חיים. בלעדיו כל האירוע הזה לא היה מתקיים. התרגשותו של עידו הורגשה בכל פינות האולם.

דורון אלמוג, יו”ר הכפר, הביא בפני הקהילה את סיפורי האישי כאבא לערן, הילד שמעולם לא קרא לו אבא והיה עבורו המורה הגדול מכולם. הנער שבזכותו הוקם הכפר השיקומי, עדי נגב שהיום נושא את שמו, נחלת ערן.

דורון הודה לרוני על התנדבותו יוצאת הדופן ועל נדיבות ונחישות המשפחה לרתום את הקהילה כולה לפרוייקט מדהים של העצמת מטפלות הכפר.

היה זה אך טבעי בתום האירוע שחברי הקהילה התחייבו שגם בשנה הבאה, תבחרנה 3 מטפלות מצטיינות כמחווה על עבודתן המסורה ותזכינה ל-10 ימי טיול בארה”ב. וכל זה בזכות עידו רבינוביץ, הנער החייכן וכובש הלבבות שרתם את הוריו והקהילה כולה לעוד עשייה מופתית של תיקון עולם.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו