Search
Close this search box.

מחנה ש’עדי’ על כל הציפיות

מחנה הקיץ של ‘עדי’ בירושלים שונה מכל מחנות הקיץ של בני הנוער – ומיוחד מאין כמותו. עשרות המתנדבים ב’עדי’ ירושלים לאורך כל השנה יצאו יחד עם חבריהם הטובים ביותר, 30 ילדים, בוגרים ואנשים עם מוגבלויות שכליות התפתחותיות קשות, למחנה קיץ שכולו אהבה ונתינה לאנשים עם מוגבלויות.

הדיירים והמתנדבים נהנו מיומיים גדושים בפעילות אתגרית עבורם – טיול במערות בית גוברין, סדנת קרקס והפנינג, מופע אש, מורל, סדנת שוקולד ומסיבה. בלילה לנה הקבוצה בקיבוץ נתיב הל”ה בעמק האלה. על המחנה ניצחו בנות השירות הלאומי, המתנדבים וצוות מרכז ‘עדי’ בירושלים, שכולם נרתמו להוצאת המחנה אל הפועל.

עבור הדיירים עם המוגבלויות המחנה הוא הזדמנות טובה לצאת קצת מגבולותיה המוכרים של ירושלים ולהכיר את הארץ. עבור המתנדבים זוהי הזדמנות נוספת להיות יחד עם הדיירים ולתת להם את האפשרות להיות חלק מהחברה, כמו כולם.

שלומית גרייבסקי, מנכ”ל ‘עדי’ בירושלים סיפרה: “במהלך המחנה התמלאנו כולנו באנרגיות חיוביות וכוחות לקראת השנה החדשה. בני משפחותיהם של הדיירים הגיעו לבקר במהלך המחנה והשמחה על פניהם ריגשה גם אותנו. גם אנשים עם מוגבלויות זכאים לצאת ל’חופש’ כמו אנשים בריאים והמחנה מאפשר להם להתעלות ולהוציא מעצמם יותר”.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו