Search
Close this search box.

ממתנדב חו”ל לאזרח ישראלי

פיטר פול ברונקהאוזן, הגיע משוויץ לפני כשנתיים להתנדבות בת שלושה חודשים ב”עדי נגב- נחלת ערן” במסגרת שיתוף פעולה מתמשך עם ארגון “נוצרים למען ישראל”. פיטר, הוא אזרח הולנד ומנהל מלון בשוויץ. מיומו הראשון בכפר, הוא מספר על התאהבותו המיידית בדיירים ועל החיבור הגדול לארץ ישראל. בפעם השנייה שחזר להתנדב החליט לבחון את שורשיו וגילה שכמה דורות לפניו, משפחתו הייתה יהודית. ברגע שפיטר הבין זאת, הוא החל בהליך גיור. פיטר פתח קבוצת פייסבוק אשר מפרסמת בהולנדית את פעילויות הכפר בנוסףלמסרי הסברה למען ישראל. במהלך מבצע צוק איתן פיטר פרסם הודעות פרו-ישראליותבפייסבוק שלו וסיפר על החיים המורכבים בעדי נגב-נחלת ערן בצל הלחימה.
בפעם השלישית שהגיע להתנדבות בכפר, החל תהליך גיור ועכשיו, בסיבוב הרביעי להתנדבותו, קיבל פיטר תעודת זהות ישראלית. בימים אלו מתחיל פיטר תהליך “עלייה”והמשך הגיור.
פיטר הוא מתנדב מסור. במהלך התנדבותו בכפר, למד את השפה המקצועית של הצוות, בנה יחסי אמון עם הדיירים, ומשתלב בתכניות הקידום של דיירי הכפר.
כעת, לאחר קבלת מעמד אזרח ישראלי מן המניין ותעודת זהות כחולה, פיטר החל במלאכת לימודי העברית וימשיך להיות מתנדב של הכפר. כאשר יסיים את תהליך העלייה הוא יחל לעבוד בכפר באופן רשמי. איפה ישנם עוד אנשים כאלו.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו