Search
Close this search box.

מרכז חב”ד בשכונת רמת שלמה- ירושלים, אירח השבוע את דיירי ‘מרכז עדי’ לחגיגות בר מצווה ומסיבת סידור

ביום שני התארחו 20 תלמידי כיתות בר המצווה לתפילה חגיגית, הנחת תפילין, התעטפות בטלית, נישוק ספר תורה והשתתפו בתפילה חגיגית בליווי שירה וזריקת סוכריות על חתני בר המצווה. לסיום, יחד עם צוות ומתנדבי עדי- הפריחו בלונים עליהם כתבו משאלות אישיות. יום לאחר מכן התארחו במקום כ- 20 תלמידי כיתות א’ לקראת מסיבת סידור שתיערך בחודש הבא. במהלך הביקור למדו על מבנה בית הכנסת הייחודי, הכירו מנהגי  תפילה ונטילת ידיים, והתפללו בעזרת ‘סידורים מוחשיים’.

לחגיגות המרגשות הצטרפו חברי נערי בר המצווה, תלמידי בית ספר ‘מרכז עדי’, הורים, בני משפחות, אנשי צוות ומתנדבים.
האירועים השונים נערכים בבית חב”ד 770 זו השנה ה-3, בהובלת גבאי בית הכנסת הרב צבי וינפלד שמאפשר לתלמידים להשתמש באולם ולהכיר את היכל בית הכנסת בצורה פרטית ומרגשת, כחלק מתכנית הכנה שנתית של צוות ‘מרכז עדי’ לתלמידים המגיעים לגיל 13ולתלמידי כיתות א’.

“השמחה בה הרב וינפלד מקבל את ילדי עדי מראה כמה האירוע חשוב לו, החיוך וההתלהבות אצל החוגגים שווה כל מאמץ” מסכמת אהובי קפלן סגנית מנהלת בית ספר עדי: “התחושה היא שהוא לא רק מארח אותנו, אלא ממש שמח לעשות זאת”.

רחל פישהיימר מנהלת בית ספר עדי ירושלים: “אנו רואים בשנת חגיגות בר/בת מצוה ובהכנה למסיבת הסידור ציוני דרך חשובים הן למשפחות והן לחניכים עצמם. חשוב לנו שכל תלמיד בעדי יחווה את מלא צומת הלב המגיע לו ולשלב החגיגי בו נמצא. הביקור בבית חב”ד הוא חלק מהתוכנית השנתית בשכבות אלו ומהווה אירוע חגיגי ומשמעותי מאד לכל המשתתפים. תודה לחב”ד על ההזדמנות והכנסת האורחים”.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו