Search
Close this search box.

סוף שנה במעון שיקומי

מסיימים שנה במעון היום השיקומי ב”עדי נגב- נחלת ערן”
בשבוע שעבר התקיימה מסיבת הסיום של מעון “רותם”, כיתת מעון היום השיקומי הפועלת בכפר זו השנה השישית.
סיכמנו שנה מאתגרת של קורונה, בידודים, ריחוק חברתי, זומים וימי לחימה אך יחד עם זאת, הייתה זו שנה מרגשת של המון הצלחות והתקדמות של הילדים.
למסיבה הוזמנו ההורים והילדים יחד בפעם הראשונה השנה בכדי לציין את סיום השנה עם דברי ברכה מרגשים ופעילות ריתמוזיקה משותפת להורים לילדים ולצוות.
מעון יום שיקומי הינו מסגרת גנית שיקומית אליה מגיעים פעוטות בגילאי חצי שנה עד שלוש, עם עיכוב התפתחותי. שהותם במעון כוללת את סיפוק צרכיהם הפיזיים והחינוכיים, כמו בכל מעון יום רגיל ובנוסף, מספר שעות שבועיות של טיפולים מצוות מקצועות הבריאות (ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה ותקשורת). לכל ילד נבנית תכנית טיפול אישית על ידי הצוות המקצועי במעון במיושמת מדיי יום ביומו על ידי הצוות החינוכי.
התפיסה המקצועית במעון היא שאין עבודה עם הילד ללא עבודה עם המשפחה. ההורים שותפים לבניית תוכנית הטיפול, מקבלים הדרכות הורים מהצוות המקצועי כיצד לעבוד עם הילד גם במסגרת הבית, תמיכה רגשית והדרכת הורים מעו”ס המעון.
מתוך תפיסה זו ולקראת היציאה לחופש הכין צוות מקצועות הבריאות דף הנחיות ורעיונות כיצד לעבוד עם הילד במהלך החופשה, כך שימשיך להתקדם גם בתקופת החופש.
בימים אלו אנו שוקדים ועובדים על הקמת כיתת מעון נוספת, שתיתן מענה לילדים נוספים-
ומחכים כבר לפתוח את שנת הלימודים החדשה.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו