Search
Close this search box.

עמותת חסדי יובל בחלוקת שי לדיירי הכפר

השבוע הגיעו לכפר נציגים מעמותת חסדי יובל לחלק שי לחגי תשרי לתלמידי בית הספר לחינוך מיוחד שבכפר. העמותה הוקמה על ידי מוטי מור יוסף ובתו מיתר לזכר בנו ואחיה של מיתר, סמ”ר יובל מור יוסף, שנפל בפיגוע בגבעת אסף לפני כשנה ושמונה חודשים. חוץ ממיתר, למוטי עוד שתי בנות: מורג הבכורה, בת 25 וליבת, בת 18. שתיהן נערות עם צרכים מיוחדים.
מוטי ומיתר הקימו את העמותה לפני כשנה וחצי כדי להנציח את זכרו של יובל. העמותה פועלת למען ילדים עם צרכים מיוחדים, נושא שהיה קרוב במיוחד לליבו של יובל. הם עוברים בין בתי ספר וגנים ומחלקים מתנות לילדים ובחגים מחלקים סלי מזון למשפחות מיוחדות מעוטות יכולת.
מוטי הגיע לכפר בליווי רחלי, חברת המשפחה שהייתה בת שירות בכפר עד לפני ארבע שנים. רחלי שירתה בכפר שנתיים ומחוברת מאד למקום ולאנשים. גם אחיינו של מוטי, אמיר מור יוסף ז”ל, היה דייר בית שחר שבכפר ונפטר לפני כארבע שנים, כך שהחיבור לכפר הרגיש טבעי מהרגע הראשון.
יובל היה חייל קרבי בחטיבת כפיר. מפקדו דוד שהצטרף לחלוקת השי מספר: “יובל ביקש לצאת בכל יום חמישי הביתה על מנת לעזור בטיפול באחיותיו והוא קיבל אישור מיוחד לכך. היה לו חשוב שנדע למה, שנכיר את המשפחה ועד כמה העזרה שלו חשובה, לא רק המפקדים אלא גם החיילים”.
עד היום חבריו של יובל לפלוגה מצטרפים לפעילות העמותה ככל שמתאפשר, כדי לקחת חלק בעולם שהיה כה חשוב ליובל.
תודה על עשייתכם המבורכת.
הבחירה להנציח את זכרו של יובל דרך נתינה לחלשים ביותר בחברתנו מרגשת ועוצמתית. ישר כח!
מי ייתן ורבים רבים ימשיכו את החזון של חסדי יובל.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו