Search
Close this search box.

ערב הוקרה למרכז עמותת “עדי בירושלים” לרגל 20 שנה להיווסדו

מאות אנשים השתתפו בערב הוקרה למרכז “עדי” בירושלים, לרגל 20 שנה להיווסדו. המקום שמטפל במאות אנשים וילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, מאפשר להם לחיות חיים טובים ואיכותיים ולקבל יחס שווה כמו כל אדם אחר בחברה. הדיירים משתתפים באירועים חברתיים שונים בהתאם לרמת המוגבלות שיש להם ומהווים חלק מהקהילה בירושלים.

באירוע שהתקיים במרכז הישראלי למצוינות בחינוך בירושלים השתתפו מנהלת עמותת “עדי” בירושלים שלומית גרייבסקי, המנהל הכללי של רשת “עדי” הארצית הרב יהודה מרמורשטיין, סמנכ”ל משרד הרווחה לעניין שירותי הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית גדעון שלום, ראש מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי, מנכ”ל הכפר השיקומי “עדי נגב – נחלת ערן” אבי וורצמן וסמנכ”ל עדי משה סוויל. לאחר הברכות חולקו תעודות הוקרה והערכה למתנדבים ולעובדים כמו גם למנהלת המרכז בירושלים, ולאחר מכן התקיים מופע של אמן החושים נמרוד הראל שהימם את הקהל.

בפתיחת הדברים ציינה מנכ”לית מרכז “עדי” בירושלים שלומית גרייבסקי: “בחרנו לציין 20 שנה להקמתו של בית “עדי” בירושלים בסמיכות לראש חודש שבט. שתיל קטן עם ענפים מועטים שהתעבו שורשיו והעמיקו, וענפים ועלים רבים צמחו ממנו. קבוצות אנשים שונות שחלקן הגיעו מכורח המציאות וחלקן מתוך בחירה וקשרו גורלם אלו באלו, והתחייבו אלו לאלו לראות בכל אדם את צלם אלוקים, להאמין בזכותו וביכולתו להגשים את המירב והמיטב. להכיר במחויבות ובאהבה למשפחות ולאמצן לליבנו כמשפחתנו, להחליט כי ישנו רצון ומחויבות ואחריות לקהילה הסובבת אותנו”. גרייבסקי הודתה לשותפים הרבים בדרך: עובדי המרכז שנותנים את חייהם למען אחרים, המתנדבים הרבים שמתנדבים במשך שנים ויחד עם צוות העמותה מחוללים שינוי חברתי ביחס של החברה הישראלית לאנשים עם מוגבלויות, המשפחות והילדים האהובים שנותנים במקום אמון, הנהלת “עדי” בראשות הרב יהודה מרמורשטיין והוועד המנהל, שבזכותם המקום מוביל ויש לו אפשרות להתפתח ולהעניק.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו