Search
Close this search box.

פורים מהסרטים בעדי נגב

חג פורים ב”עדי נגב – נחלת ערן” הוא החג השמח והתוסס ביותר. בנות השירות והצוות מתכוננים אליו חודשים מראש וכל פעם מחדש אנחנו נדהמים מרמת ההשקעה והיופי.

החגיגות החלו בראש חודש אדר, אותו ציינו תלמידי בית הספר לחינוך מיוחד בתהלוכת תחפושות ססגונית ורועשת יחד עם תלמידי תיכון מרחבים.

במרכז לשיקום יום נערכה מסיבה שמחה במיוחד לכלל מטופלי השיקום בכפר בסימן הקיבוץ. רחבת הקפיטריה עוצבה כחדר אוכל בקיבוץ והרחבה קושטה בחציר ואלמנטים קיבוציים נוספים. המטופלים נהנו משלל הפעלות וחידון בנושא פורים.

החגיגות בבית הספר נמשכו עם תלמידי ישיבת כפר מימון שמתנדבים  באופן קבוע כבר חמש שנים.בכפר. המתנדבים הקימו “שוק פורים”, הביאו עמם  מתנפחים, עמדות באולינג וקליעה למטרה, דוכני יצירה ועוד.. על חולצות המתנדבים התנוסס הכיתוב “כשאתה נותן ומתרוקן – זו הקרבה, כשאתה נותן ומתמלא – זו אהבה”. היה מרגש מאד לראות את כולם שמחים ורוקדים יחד לבושים בחולצות.

אירועי החג הגיעו לשיאם במסיבה המדהימה של דיירי המעון יחד עם בני משפחתם שהתקיימה בסימן סרטי דיסני. דיירי בית שביט התחפשו ליפה והחיה, בית זהר למולאן, בית קשת לאלאדין, בית נגה לפרוזן, בית אופק לשרק, ובית שחר לפיטר פן. כל דייר ללא קשר למגבלתו, התחפש והרגיש שייך וחלק מהמסיבה.  תודה לצוות המופלא של הכפר, לבנות השירות הכישרוניות שלנו שמתעלות על עצמן כל שנה ועבדו לילות כימים על תפאורה מושקעת שאין כמותה. תודה מיוחדת גם לבנק הפועלים סניף אופקים, עובדי זוקו ודיילות אל על שמגיעים כל חג ללוות ולשמח את דיירי הכפר.

בברכת חג פורים שמח.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו