Search
Close this search box.

“שמחה פורצת גבולות”בעדי ירושלים

במהלך חג הסוכות חגגו עשרות אנשים בשמחת בית השואבה של מרכז עדי ירושלים.
עשרות אנשים בינהם: חניכי עדי היקרים, אנשי הצוות, משפחות החניכים, המתנדבים, שכנים רבים מהקהילה וידידי עדי מהארץ ומחו”ל.
השמחה הרבה, הריקודים והשירה איחדו בין כל ההמון הרב. צעירים ומבוגרים רקדו יחד. בני משפחה עם שכנים מהקהילה. נכים עם בריאים. וכיפות מכל הסוגים – עם ישראל יחדיו!
זו כוחה של שמחה! זו כוחה של אהבה! כשכולם רוקדים ושמחים יחד בלי מחיצות! בלי כל הבדל בין גיל, דת ומצב רפואי.
“מבית זה” -אמר היום אחד המשתתפים. “בית מרכז עדי ירושלים תתחיל גאולתנו! גאולת עמ”י. בכוח השמחה והאחדות שחשו כל המשתתפים היום תבוא הבשורה לעמ”י כולו. שביכולתנו לחיות יחד מתוך סובלנות והכלה הדדית”
המשתתפים הרבים נהנו מחויה אדירה של שמחה אמיתית, מוזיקה מעולה, צ’ופרים רבים, כיבוד עשיר, צלם מגנטים ועוד המון הפתעות!
לא פלא, שהשירה והריקודים המשיכו הרבה אחרי שהתזמורת נאלצה להתקפל..
ההשתתפות בשמחת בית השואבה המיוחדת של מרכז עדי ירושלים הפכה למסורת חשובה בבתים רבים, בבתי משפחות החניכים- “שזו ההזדמנות שלנו לחגוג יחד כל עם כל המשפחה” דבריה של אמא של חנה “אנחנו תמיד מקפידים להביא איתנו לאירוע המיוחד גם את כל הבני דודים, זהו אירוע מיוחד שמאחד אותנו כמשפחה מלוכדת כשחנהלה שלנו במרכז.
גם השכנים לא מוותרים “אירוע חינוכי ומהנה מעין כמוהו” משתפת גילה לוי, אחת השכנות מהבניינים הסמוכים למעון עדי. “בכל שנה כשאנחנו מקבלים את ההזמנה לאירוע שמחת בית השואבה של עדי. אנו מתכננים את לו”ז חוהמ”ס שלנו בצורה כזו שנהיה פנויים להשתתף. מלבד הילדים שלנו שנהנים מאד מהאוירה החגיגית, המוזיקה המשובחת וכל הצ’ופרים הרבים (סוכר, פופקורן, ברד וכ”ו) גם בעלי ואני נהנים מאד ולא מוכנים לפספס רגע מהאירוע המעצים!
הבנו”ש והמתנדבים הרבים סופרים את הימים עד לאירוע כבר מר”ח אלול. ההכנות הרבות נעשות מבעוד יום וביום האירוע השמחה והסיפוק עצומים. “כייף גדול של נתינה וקבלה” מסכמת שירה, אחת המתנדבות הפעילות.
וכמובן שהחניכים היקרים בעדי ירושלים נהנים מכל רגע באירוע המיוחד. החיוכים הגדולים מעידים עד כמה הם נהנים להיות במרכז ולשיר ולרקוד יחד עם כולם!
 
“מי שלא ראה שמחת בית השואבה במרכז עדי ירושלים, לא ראה שמחה מימיו”
קרדיטים:
אשר גבאי- קלידן
מוטי מונק- זמר
צילום: עמוס בוכניק

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו