Search
Close this search box.

סיכום יום עיון למטפלות בעדי נגב “בזכותכם”, 14/3/16

30 מטפלות ורכזות טיפול מכל מרכזי עדי, השתתפו ביום העיון שהעמיד במרכזו את תפקיד המטפל/ת כאשת מפתח בכל הנוגע ליכולת קידום הדיירים בכל התחומים- תקשורת, עצמאות בהיגיינה, יכולות תנועה וניידות, שיפור בהתנהגות, יחסים חברתיים בתוך הקבוצות, קוגניציה והבנה, קשר עם הסובבים ועוד.

המשתתפות נהנו מסיור בכפר, למדו על תוכניות קידום- מה דומה ומה שונה ומה ניתן לקחת למרכז ממנו כל אחת באה.
מטרת היום הייתה טיפוח מוטיבציה בקרב המטפלים, שותפות בתהליכי הקידום של הדיירים ופעולה מתוך אינטראקציה מתמדת עם הצוות המקצועי.
יום העיון התבסס על למידה וחוויה דרך מפגש בלתי אמצעי בין המטפלות והרכזות שהגיעו לבין הצוות המטפל המארח ועל יצירת קשרים בין המטפלות מהמרכזים השונים.
כל קבוצת מטפלות הצטרפה לרכזת אחד הבתים שבכפר ודרך הצגה של שני דיירים, הכירה את הכפר, על מרכזיו השונים, וחוותה את סדר היום של הדיירים ואת המעורבות של המטפלות בעשייה היום יומית המגוונת שלהם.
היום נתן תחושה של העצמה, חיזוק לקדם את הדיירים בכל דבר קטן ולא להרים ידיים.
סיכום היום היה חשוב מאוד ומשמעותי לכל מי שנכחו בו, למסקנות הלאה ובשביל ההעברה לשטח בעבודתה של כל מטפלת במרכז בו היא עובדת.
נראה היה שהיום קצר מדי, לפעם הבאה בנגב חשוב להקדיש זמן לסיור מקיף בכפר, בכל אופן למשתתפות נשאר טעם של עוד..
ציטוטים מהמשובים: “מה שהיה- היה מדהים אך גיליתם טפח וכיסיתם טפחיים- היה חסר עוד שעות עוד להיות פה…עוד ועוד”
“סיור מקסים מקום מדהים… הוסבר בצורה ברורה”
“בסרט נאמר שהילדים הם הכי חלשים באוכלוסייה, הדבר אינו נכון בעליל, בבקשה לתקן את העוול הנעשה לילדים הם הכי חזקים בעולם כולו”ציוני המשובים: ציונים גבוהים עבור תרומה, עניין, חידוש, לימוד וחיזוק לעשייה היומיומית. תודה רבה ויישר כוח לאתי, ללימור מנהלת המעון, לחווי גולן, ולרכזות הבתים הנפלאות: מזל, דניאלה, דורית, נאוה, אירנה וסגולה שהעבירו, שיתפו ופתחו בפנינו דלתות ולבבות לאמונה וכוח לקדם ולעשות.

 

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו