Search
Close this search box.

שמירת שיגרה והכנות לחג הפסח

בימים אלו בעדי ירושלים מנסים לשמור עד כמה שניתן על שגרה.. צוות מצומצם הכולל מספר מועט של מטפלים סיעודיים, אחיות, צוות מנהלה ובנו”ש נדירות המשמשות בימים אלו כמורות וצוות חינוכי.

החניכים מחולקים לקבוצות קטנטנות עד חמישה חניכים בקבוצה ובמרחק אחד מהשני. מקומות הבילוי בסמוך לחדרי השינה של החניכים ע”מ לחסוך טיולים מיותרים (ומעליות) ישנו צוות ייעודי לכל קומה בכדי לא לפזר חיידקים.. ולשמור עד כמה שאפשר על כל קבוצה גרעינית.

לדברי הבנו”ש האוירה טובה מאד. כל אחד מאנשי הצוות נותן מעל ומעבר לכל אחד מהחניכים (בעיקר שבימים אלו הופסקו לגמרי ביקורים מבחוץ) המטרה- לשמור על חניכי עדי בטוחים ובריאים. הדרך- צוות מסור ומגויס בצורה בלתי רגילה!!!!! המוזיקה פועלת ללא הפסקה. לומדים על פסח ועסוקים ביצירות מותאמות. אמנם תוכניות הפיזיו, הלימודים המסודרים והפנאי צומצמו אבל את השמחה ותחושת האהבה לכל אחד מהחניכים משתדלים לשמר.. בודאי שיש פחד. ומרובה הלא ידוע על הידוע, אבל במצב הנוכחי אפילו חניכי עדי מראים הבנה למצב הלא פשוט, ובמאמץ משותף והתגייסות מיוחדת של אנשי הצוות בעדי ירושלים היום יום מלא אופטימיות..

בזמן שרוב העולם מסוגר בבתיהם יש אנשים נדירים שממשיכים ללכת יום יום לעבודה!!!! (כולל אמהות לילדים צעירים) עובדים משמרות ארוכות ונותנים מעל ומעבר מעצמם בכדי להבטיח בטיחות ובטחון לחניכי עדי שכל כך תלויים בהם!! (כל זאת בזמן שחניכי עדי לא יכולים לומר תודה ולהוקיר) אנו תפילה שה’ יתן הרבה כוחות לצוותים היקרים! והלואי ותקופה זו תעבור במהרה.
ונזכה בקרוב ממש לגאולה השלמה!!

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו