Search
Close this search box.

פרויקט עדי בקהילה

בחודש מרץ 2017 התחיל ב”עדי נגב- נחלת ערן” פרויקט ייחודי לתלמידי החינוך המיוחד מהרשויות המקומיות באזור הדרום. במסגרת הפרויקט, תלמידי כיתות החינוך המיוחד מגיעות אלינו לכפר פעם בשבוע ליום לימוד וטיפול חוויתי הכולל 4 תחנות פעילות:

טיפול הידרותרפי במים, טיפול בחוות סוסים, טיפול בבעלי חיים, וטיפול באמצעות גינון.

בשנה הראשונה לפרויקט אירחנו בכפר את תלמידי החינוך המיוחד מאופקים.  השנה הצטרפו גם קבוצות תלמידים מרהט וקריית מלאכי. בשנה הבאה יתווספו גם תלמידים מישובים וערים נוספות באזור. בסוף יוני נערכה מסיבת סיום לילדי הפרויקט בה קיבלו תעודות וסיפרו על חוויותיהם מהשנה החולפת. הילדים התרגשו מאוד וסיפרו כמה אהבו להגיע לכפר, לטפל בחיות וכמה נהנו מהשהות בבריכה ומהעבודה עם הצוות המקצועי שליווה אותם.

אחת ממחנכות הכיתה סיפרה שכל יום התלמידים פותחים את היום באמירת המשפט “אם רק נאמין ודאי נצליח”. ואכן הצוות החינוכי המלווה את הילדים כל יום מעיד כי השיפור הוא עצום: ילדים עם קשיים פיסיים התקדמו מאוד ביכולות שלהם, ילדים עם חרדות גדולות, עשו צעדי ענק בהתגברות על פחדים. מי שחשש ממים ולא הסכים להיכנס לבריכה במפגש הראשון, סיים בקפיצה למים וצלילה עם הראש במפגש האחרון.

הפרויקט זוכה להצלחה גדולה בקרב כל השותפים בו. הביקוש לשנה”ל הקרובה רק הולך וגדל. הצוות המקצועי בעדי נגב- נחלת ערן מתרגש ומצפה לפתיחת שנת הלימודים הבאה במתכונת מוגברת.

אנו זקוקים לתמיכה שלכם!

תרומתך לעדי תעזור לנו להשיג את היעד ולהעצים כל ילד ללא קשר לחומרת מגבלותיו